Ziynet Sali-Bana Da Söyle (Akustik) 2019

زینت سالی بانا دا سویله (آکوستیک)

دانلود آهنگ ترکی زینت سالی به نام بانا دا سویله (آکوستیک)

Ziynet Sali - Bana Da Söyle (Akustik)

http://s8.picofile.com/file/8366421768/Mp3indirdur_ir_Ziynet_Sali_Bana_Da_S%C3%B6yle_Akustik_.jpg

دانلود آهنگ ترکی زینت سالی به نام بانا دا سویله (آکوستیک)

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Ziynet Sali Bana Da Söyle (Akustik)
Ziynet Sali           Sanatçı
Bana Da Söyle (Akustik)
Şarkı
Bana Da Söyle (Akustik)
Albüm
9.7 MB Boyut
زینت سالی
خواننده
بانا دا سویله (آکوستیک)
آهنگ
بانا دا سویله (آکوستیک)
آلبوم
9.7 مگابایت حجم

http://s9.picofile.com/file/8364576650/logo_post.png

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Ziynet Sali Bana Da Söyle (Akustik) Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی زینت سالی به نام بانا دا سویله (آکوستیک)

Yılları bir güne nasıl sığdırdın
Bana da söyle bana da söyle ben de bileyim
Hasretin acısını nasıl dindirdin
Bana da söyle bana da söyle ben de bileyim
Yüreğin ince ince sızlamadı mı
Gözlerin gizli gizli ağlamadı mı
Bana da söyle bana da söyle
Bana da söyle ben de bileyim
Yüreğin ince ince sızlamadı mı
Gözlerin gizli gizli ağlamadı mı
Bana da söyle bana da söyle
Bana da söyle ben de bileyim
Sana yalvarmıştım
Sana yakarmıştım
Senden başka kimsem
Kimsem yok demiştim
Ben şimdi uzakta hasret içindeyim
Sen yoksun yanımda hayalindeyim
Yüreğin ince ince sızlamadı mı
Gözlerin gizli gizli ağlamadı mı
Bana da söyle bana da söyle
Bana da söyle ben de bileyim
Yüreğin ince ince sızlamadı mı
Gözlerin gizli gizli ağlamadı mı

بازدید: ۱۹۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان