دانلود آهنگ Nefes به نام Tek Sevgim

دانلود آهنگ Nefes به نام Tek Sevgim

نفس تک سوگیم

Nefes - Tek Sevgim

دانلود آهنگ Nefes Tek Sevgim

دانلود آهنگ ترکی نفس به نام تک سوگیم

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Nefes Tek Sevgim
Nefes
          Sanatçı
Tek Sevgim Şarkı
Tek Sevgim Albüm
5.14 MB Boyut
نفس
خواننده
تک سوگیم
آهنگ
تک سوگیم
آلبوم
5.14 مگابایت حجم

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Nefes Tek Sevgim Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی نفس به نام تک سوگیم

Qırılan qəlbimə məlhəm
olacaqdın sözünü tutmadin efsuz
Gedirəm gözləmə yoxdur
dönüşüm bil məni yordun danışma sus
Mən sənin məhkumundum
mən sənin əsirindim
Sən mənim tək sevgimdin sən mənim nəfəsimdin
Məndən başka kimin varki sənin
Məndən başqa inan yox sevənin
Artıq anla yanımda yoxdu yerin
Ürəyim sən deyə ağlar nə edim mən
Ona hökmüm keçə bilmir
Ama dözmək çətin artıq bu əzaba
Üzüm artıq gülə bilmir
Məndən başqa kimin varki sənin
Məndən başqa inan yox sevənin
Bu son zərbəm ürəyimdə dərin

بازدید: ۵۰۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان