دانلود آهنگ Hadise به نام Olsun

دانلود آهنگ Hadise به نام Olsun

حادیثه اولسون

Hadise - Olsun

دانلود آهنگ Hadise Olsun

دانلود آهنگ ترکی حادیثه با نام اولسون

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Hadise Olsun
Hadise
          Sanatçı
Olsun
Şarkı
Aşka Kapandım Albüm
4.83 MB Boyut
حادیثه
خواننده
اولسون
آهنگ
آشکا کاپاندیم
آلبوم
4.83 مگابایت حجم

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Hadise Olsun Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی حادیثه به نام اولسون

Kaldım, eninde sonunda aşka kapandım
Yüzünü aynaya çizdim boyadım
Baka kaldım, olmazlardan hep yara aldım

Olsun kalbinde kırık aşkın benim olsun
Bu sefer gönlün bana razı olsun.. olsun.. olsun
Sana bana hediye armağan olsun..

Ahh.. ayrılırsak ahh.. ayrılırsak
Olmaz olsun bir daha gücüm yok
Beni senden etmesin aşk..

Kaldım, eninde sonunda eve kapandım
Yüzünü aynaya çizdim boyadım
Baka kaldım, olmazlardan hep yara aldım

Olsun kalbinde kırık aşkın benim olsun
Bu sefer gönlün bana razı olsun.. olsun.. olsun
Sana bana hediye armağan olsun

بازدید: ۴۰۳۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان