دانلود آهنگ Turkan Velizade به نام Canim Menim

دانلود آهنگ Turkan Velizade به نام Canim Menim

تورکان ولی زاده جانیم منیم

Turkan Velizade - Canim Menim

دانلود آهنگ جانیم منیم از تورکان ولی زاده

دانلود آهنگ ترکی تورکان ولی زاده به نام جانیم منیم

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Turkan Velizade Canim Menim
Turkan Velizade           Sanatçı
Canim Menim Şarkı
Canim Menim Albüm
3.08 MB Boyut
تورکان ولی زاده
خواننده
جانیم منیم
آهنگ
جانیم منیم
آلبوم
3.08 مگابایت حجم

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Turkan Velizade Canim Menim Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی تورکان ولی زاده به نام جانیم منیم

Canım canım canım mənim
Ürəyim sol yanım mənim
Gözlərinə qurban olum
Dəyərli insanım mənim
Canım canım canım mənim
Ürəyim sol yanım mənim
Gözlərinə qurban olum
Dəyərli insanım mənim
Hər sözünə davranışın
Aldığın nəfəsdi mənə
Bir gülüşün bir baxışın
Sevməy üçün bəsdi mənə
Qayıdağ ötən ki çağlara
Baxdığım hər yerdə sən ol
Gedəy burdan uzağlara
Bir mən olum birdə sən ol
Canım canım canım mənim
Ürəyim sol yanım mənim
Gözlərinə qurban olum
Dəyərli insanım mənim
Canım canım canım mənim
Ürəyim sol yanım mənim
Gözlərinə qurban olum
Dəyərli insanım mənim
Sən mənim ömrüm həyatım
Sən nəfəs almağ səbəbim
Yanımda ol yetər mənə
Yoxdur başqa bir tələbim
Hər nə desən can deyərəm
Dərdinə dərman verərəm
İnan sənin yolunda mən
Ömrümü qurban verərəm

بازدید: ۴۸۹۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان