Vefa Şerifova-Dünyamsan 2017


Vefa Şerifova Dünyamsan
Vefa Şerifova           Sanatçı
Dünyamsan Şarkı
Dünyamsan Albüm
2.34 MB Boyut
وفا شریفوا
خواننده
دنیامسان
آهنگ
دنیامسان
آلبوم
2.34 مگابایت حجم
 

Vefa Şerifova Dünyamsan Şarkı Sözleri

 

Men yandim
siz yanmayin amandir
Eşq yoxdur
Çox istemek yalandır
Men yandım,
siz yanmayin amandir
Eşq yoxdur
cox istemek Yalandi..
Mene deyirdi,seni sevirem.
Senin ucun ölürem,
Dünyamsan...Dünyamsan...
Mene deyirdi,seni sevirem.
Senin ücun ölürem,
Dünyamsan...Dünyamsan.
Ahh çekib dertlerimi oyatdım ,
yade salıb,keçen günlere yandım,
sade idim sözlerine inandim
Cavan ömrü,BADA Verib dayandim.
Mene deyirdi,seni sevirem
Senin ucun ölürem
Dünyamsan...Dünyamsan...
Yalan deyib,özgesi dünyasıydı
And icende andı onun adıydı
Bexti qare yanan eşqe men oldum
Cavanliqda arzum elimde soldum
Bu eşq üste urek meni danlama
Gelmeyecek besdir daha aĝlama
Mene deyirdi,seni sevirem
Senin ucun ölürem
Dünyamsan...Dünyamsan...
Mene deyirdi,seni sevirem
Senin ucun ölürem
Dünyamsan...Dünyamsan
Ahh çekib dertlerimi oyatdım,
yade salıb,keçen günlere yandim
sade idim sözlerine inandim
Cavan ömrü bada verib dayandim
Mene deyirdi,seni sevirem
Senin ucun ölürem
Dünyamsan...DUNYAMSAN...
Mene deyirdi,seni sevirem
Senin ucun ölürem
Dünyamsan...Dünyamsan...

بازدید: ۲۶۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان