Tuğba Çiğdem-Maske 2017

توبا چیغدم ماسکه

دانلود آهنگ ترکی توبا چیغدم به نام ماسکه

Tuğba Çiğdem - Maske

دانلود آهنگ ترکی توبا چیغدم به نام ماسکه

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Tuğba Çiğdem Maske
Tuğba Çiğdem           Sanatçı
Maske Şarkı
Maske Albüm
5.2 MB Boyut
توبا چیغدم
خواننده
ماسکه
آهنگ
ماسکه
آلبوم
5.2 مگابایت حجم

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Tuğba Çiğdem Maske Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی توبا چیغدم به نام ماسکه

Ben bu yolları yalnız yürümeye çoktandır alıştım
Şimdi sen yanımda olmamışsın ne farkeder ki yanıldım
Geceleri yalnız yürümeye çoktandır alıştım
Şimdi sen yanımda olmamışsın ne farkeder ki yanıldım
Neyine güvendin anlayamadım
Sen kimi kandırıyorsun
Aklına giren dostlarını al hadi partime bekliyorum
Bu gece İstanbul'da tüm eller havaya
Geçmişi yok edip unutmaya...
O sahte aşık maskeni takıp da sakın karşıma çıkma
Bu gece İstanbul'da tüm eller havaya
Geçmişi yok edip unutmaya...
O sahte aşık maskeni takıp da sakın karşıma çıkma
Ben bu yolları yalnız yürümeye çoktandır alıştım
Şimdi sen yanımda olmamışsın ne farkeder ki yanıldım
Neyine güvendin anlayamadım
Aklına giren dostlarını al hadi partime bekliyorum

بازدید: ۱۳۵۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان