Tuğçe Haşimoğlu-Sevme Sevme 2019

تویچه هاشم اوغلو سومه سومه

دانلود آهنگ ترکی تویچه هاشم اوغلو به نام سومه سومه

Tuğçe Haşimoğlu - Sevme Sevme

دانلود آهنگ ترکی تویچه هاشم اوغلو به نام سومه سومه

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Tuğçe Haşimoğlu Sevme Sevme
Tuğçe Haşimoğlu           Sanatçı
Sevme Sevme Şarkı
Sevme Sevme Albüm
5.84 MB Boyut
تویچه هاشم اوغلو
خواننده
سومه سومه
آهنگ
سومه سومه
آلبوم
5.84 مگابایت حجم

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Tuğçe Haşimoğlu Sevme Sevme Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی تویچه هاشم اوغلو به نام سومه سومه

Nasıl oldu ben de anlamadım
Geçiyordum öyle kalakaldım
O yanındaki ben olmalıydım
Şimdi kalbime ne anlatayım
Sevme sevme sevme sevme sevme kalbim
Başka başka başka başkasına ait
Belki belki belki belki bir gün olur
Kesişir yollar o seni bulur
Hayali bile güzel ah bir gerçek olsa
Seninim artık deyip ellerimden tutsa
Çıkmaz sokaklarda yüreğim çok usta
Sessiz sedasız gitmeli mi yoksa
Sevme sevme sevme sevme sevme kalbim
Başka başka başka başkasına ait
Belki belki belki belki bir gün olur
Kesişir yollar o seni bulur
Sonunu görüyorum
Gördükçe ölüyorum
İmkansız biliyorum
Yine de bekliyorum
Elimde bir umudum
Yüreğine tutundum
Korkarım düşeceğim
Yine de seviyorum...

بازدید: ۱۴۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان