Tarkan-Yolla 2017


Tarkan Yolla
Tarkan           Sanatçı
Yolla Şarkı
10 Albüm
11.18 MB Boyut
تارکان
خواننده
یولا
آهنگ
10
آلبوم
11.18 مگابایت حجم
 

Tarkan-Yolla Şarkı Sözü

Bir de baktım ki o da ne
Sürü sürü bir sürü çile
Toplanmış geliyorlar
Güle oynaya önüme
Hani sözdü bundan böyle
Gülecektin yüzüme

Yazıklar olsun sana çelmeni taktın ya yine
Ooooooof
İçime içime ata ata pat diye patlayacağım valla
Ooooooof
Bu gidişle sonunda salacağım aklı çayıra

Yolla, yolla kaderim yolla
Acıları bana yolla
Ne de olsa
Dert babasıyım ya ben
Vur ya lafı mı olur vur ya
Düşene bir de sen vur ya
Ne de olsa
Sabır taşıyım ya ben
Yolla, yolla kaderim yolla
Acıları bana yolla
Ne de olsa
Dert babasıyım ya ben
Vur ya lafı mı olur vur ya
Düşene bir de sen vur ya
Ne de olsa
Sabır taşıyım ya ben

Bendeki de can insanım en nihayetinde
Tut çek elimden ümidim uçurumun eşiğinde
Ooooooof
İçime içime ata ata pat diye patlayacağım valla
Ooooooof
Bu gidişle.

بازدید: ۷۹۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان