Tarkan-İşim Olmaz 2010

http://s8.picofile.com/file/8366204534/Mp3indirdur_ir_Tarkan_%C4%B0%C5%9Fim_Olmaz.jpg

Tarkan İşim Olmaz
Tarkan
          Sanatçı
İşim Olmaz Şarkı
Adımı Kalbine Yaz Albüm
10 MB Boyut
تارکان
خواننده
ایشیم اولماز
آهنگ
آدیمی کالبینه یاز
آلبوم
10 مگابایت حجم

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Tarkan İşim Olmaz Şarkı Sözleri

Ne kadar çok uğraşan da
Beni kırmaya çalışan da
Senden ayrılmam mümkün değil
Yaaar...

Bazen bana darıldığında
Telefonlara bakmadığında
Seni özlemek kolay değil
Yaaar...
Olsun be güzelim olsun
Aşkın sağı solu belli olmaz
Ben aklımı senle bozdu
Olsun be güzelim olsun
Aşkın sağı solu belli olmaz
Ben aklımı sene bozdu
Nefesinde yüzeceğim
Yüzünün kıyısına vurdukça
Sevdim yine seveceğim
Aşkın koynunda uyudukça
Nefesinde yüzeceğim
Yüzünün kıyısına vurdukça
Sevdim yine seveceğim
Aşkın koynunda (uyandıkça)
Ben kovaladıkça kaçsan da
Aşkımı hafife Alsan da
Varlığın bin bir ömre bedel
Yaaar...
Beni bazen anlamasan da
Canımı dağlayıp acıtsan da
Seni affetmek bile güzel
Yaaar...
Olsun be güzelim olsun
Aşkın sağı solu belli olmaz
Ben aklımı sene bozdu
Olsun be güzelim olsun
Aşkın sağı solu belli olmaz
Ben aklımı sene bozdu
Nefesinde yüzeceğim
Yüzünün kıyısına vurdukça
Sevdim yine seveceğim
Aşkın koynunda uyudukça
Nefesinde yüzgeç eğim
Yüzünün kıyısına vurdukça
Sevdim yine seveceğim
Aşkın koynunda uyudukça
Olsun be güzelim olsun
Aşkın sağı solu belli olmaz
Ben aklımı sene bozdu
Olsun be güzelim olsun
Aşkın sağı solu belli olmaz
Ben aklımı sene bozdu
Olsun be güzelim olsun
Aşkın sağı solu belli olmaz
Ben aklımı sene bozdu
Olsun be güzelim olsun
Aşkın sağı solu belli olmaz
Ben aklımı sene bozdu...

بازدید: ۲۲۰۲

نظرات (۱)

  • دانلودور وبسايت

    قالب قشنگیه موفق باشید

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان