Tarkan-Çok Ağladım 2017


Tarkan Çok Ağladım
Tarkan           Sanatçı
Çok Ağladım Şarkı
10 Albüm
10.72 MB Boyut
تارکان
خواننده
چوک آغلادیم
آهنگ
10
آلبوم
10.72 مگابایت حجم
 

Tarkan-Çok Ağladım Şarkı Sözü

Haykırsam, duyup gelsen uzaklardan
Dokunsam bir, son bir kez sana dokunsam
Sarılsam, hayallerime sarılsam
Uzansam bir, yanı başına uzansam

Bildiğin gibi değil hiç
Çok ağladım ne çok ağladım
Silinmiyor hatıralar
Anladım

Bıraktığın gibi değilim hiç
Çok ağladım ne çok ağladım
Unutulmuyor yaşananlar
Anladım

Durdursam, zamanı geriye alsam
Buluşsak biz, kollarımdan ayrılmasan
Kavuşsak, rüyalarına çağırsan
Uyansam bir, yanı başında uyansam

Bildiğin gibi değil hiç
Çok ağladım ne çok ağladım
Silinmiyor hatıralar
Anladım

Bıraktığın gibi değilim hiç
Çok ağladım ne çok ağladım
Unutulmuyor yaşananlar
Anladım

Keşkelerim olmasaydı
Özler miydim bu kadar seni
Hiçbir zaman affetmedim kendimi
Nereye gitsem yanımda götürdüm hasretini
Eski ben

بازدید: ۱۶۸۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان