Sura İskenderli-Seni Severdim 2019

سورا اسکندرلی سنی سوردیم

دانلود آهنگ ترکی سورا اسکندرلی به نام سنی سوردیم

Sura İskenderli - Seni Severdim

دانلود آهنگ ترکی سورا اسکندرلی به نام سنی سوردیم

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Sura İskenderli Kül
Sura İskenderli           Sanatçı
Seni Severdim Şarkı
Kül Albüm
6.84 MB Boyut
سورا اسکندرلی
خواننده
سنی سوردیم
آهنگ
کول
آلبوم
6.84 مگابایت حجم

http://s9.picofile.com/file/8364576650/logo_post.png

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Sura İskenderli Seni Severdim Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی سورا اسکندرلی به نام سنی سوردیم

Ellere kandim guvenim yok kimselere
Kalbimi koydum e vermediler geriye
Dersimi aldim dustum yine en derine
Olmaz gidiyorum yansam da askin ile
Seni severdim...
Seni severdim beeen
Seni severdim yanlızca
Seni severdim inandim yuregine
Olmaza yandım güvendim sözlerine
Çok güzeldin bağlandım dizlerine
Hic kiyamazken bakamazken gözlerine
Elleri nasıl sectin
onları nasil koydun yerime
Bu benim yaramın izleri be
Kim demiş inanıcam sözlerine
Düşmemi bekleme dizlerine
Tövbeliyim bakmaya gözlerine
Çok geç anladım aldırma
Artık kimseyi kandirma
Bendim akılsız kandım ya
Seni de insan sandım ya
Ah sana nasil aldandım
Yine kalpten yaralandım
Gözü karaydım uyandım
Ama geç kaldım ona yandım
Seni severdim
Sana güvendim
Aşka yenildim
Bir başka yenildim

بازدید: ۶۱۲۳

نظرات (۱)

  • حسین

    میشه ترجمشو هم بذارید ! ممنونم 

     

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان