Sura İskenderli-Kül 2019

سورا اسکندرلی کول

دانلود آهنگ ترکی سورا اسکندرلی به نام کول

Sura İskenderli - Kül

دانلود آهنگ ترکی سورا اسکندرلی به نام کول

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Sura İskenderli Kül
Sura İskenderli           Sanatçı
Kül Şarkı
Kül Albüm
4.47 MB Boyut
سورا اسکندرلی
خواننده
کول
آهنگ
کول
آلبوم
4.47 مگابایت حجم

http://s9.picofile.com/file/8364576650/logo_post.png

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Sura İskenderli Kül Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی سورا اسکندرلی به نام کول


Buralar karanlık artık
Gücüm yok kaldıramıyor tartım
Sen yokken gelmiyor ardı
Gençliğime ağlarım
Soldu gitti güllerim
Ben çoktan yanmışım
Gördüğünüz küllerim
Çözün artık iplerimi yoruldu ellerim
Bu hayat benim bu hayat benim
Bir gün gelir sarılırsın kendine
Bak dün bitti alışmalısın döngüne
Bu gün için ne edersen et
Kendine edersin kendi kendine
Çamur atarlar önce güneşi gördüğünde
Bende anladım aklım başına geldiğinde
Yıkılmaktan birşey olmaz kalktığın sürece
Herkes gider dostum üzülme bence

بازدید: ۵۳۸۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان