Reynmen-Ela 2019

رینمن الا

دانلود آهنگ ترکی رینمن به نام الا

Reynmen - Ela

دانلود آهنگ ترکی رینمن به نام الا

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Reynmen Ela
Reynmen
          Sanatçı
Ela
Şarkı
Ela
Albüm
7.21 MB Boyut
رینمن
خواننده
الا
آهنگ
الا
آلبوم
7.21 مگابایت حجم

http://s8.picofile.com/file/8366426134/Mp3indirdur_ir_Reynmen_Ela.jpg

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Reynmen Ela Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی رینمن به نام الا

Yalan söyleme gözlerime bak bu kez
Yalan söyleme gözlerime bak bu kez
Yalan söyleme gözlerime bak bu kez
Gözlerime bak bu kez
Gözlerime bak
Nasıl oldu gözlerine kandım
Nasıl oldu gözlerine kandım
Döner başım yine
Gözlerin ela çünkü
Gözlerin ela çünkü
Gözlerin ela
Yardım et
Bilirsin bu çocuk
Dalgın hep
Yardım et
Bilirsin bu çocuk
Dalgın hep
Dalgın
İnan senden geçemiyorum
Yine sarhoş oldum geceliyorum
Aklımda sorular çözemiyorum
Gündüz mü gece mi bu göremiyorum
Tek sende suç
Deme sakın bana Etmem kabul
Yeksen de vur
Beni her seferinde böyle yaparak etsen de tuş
Geçmez gurur
Harcayıp ömrümü tüketip pişirir ensemde tuz
Nerden bulur
Düştüm bu belaya bi kere
Geliyo erken sonum
Alsam bi dal yine dudaklarından
Boşver geçiyo bir ömür gerek yok uzatmanın da
Buruk bi şarkısın kulaklarımda...

بازدید: ۱۷۶۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان