Nigar Muharrem-Seninem 2019


Nigar Muharrem Seninem
Nigar Muharrem           Sanatçı
Seninem Şarkı
Sevmeyecem Albüm
6.4 MB Boyut
نگار محرم
خواننده
سنینم
آهنگ
سومیجم
آلبوم
6.4 مگابایت حجم

http://s9.picofile.com/file/8364576650/logo_post.png

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Nigar Muharrem Seninem Şarkı Sözleri

Sən bir ötən sevgi tək unutdun məni
Qəlbimdə çox incidim sən gedən gündən
Ağladım sevgimizin gözlərində mən
İndi yalnız qalmışam həsrətində bil
Hər bir ötən səhərdə gözlədim səni
Hər bir itən günlərdə özlədim səni
İndi dünyamda belə dəyişsə məni
Səninəm bilki hər gün hər zaman sənin
Səninəm illər ötüb keçsə də bilki yalnız səninəm
Məndən uzaq düşsən də sənsən məni düşünən
Ömrümün ən gözəl şirin nəğməsisən
Onu bil, illər ötüb keçsə də bilki yalnız səninəm
Mənnən uzaq düşsən də sənsən məni düşünən
Ömrümün ən gözəl şirin nəğməsisən
Sən ayrılıb getsən də ömrümdən belə
O ən gözəl arzular səsləyir səni
Payızda ayrı düşən bir yarpaq kimi
Soluram o sevgidən ayırma məni
Hər bir ötən səhərdə gözlədim səni...

بازدید: ۱۱۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان