Nigar Muharrem-Ciğeri Yakıyor 2018


Nigar Muharrem Ciğeri Yakıyor
Nigar Muharrem           Sanatçı
Ciğeri Yakıyor Şarkı
Meselen Albüm
4.84 MB Boyut
نگار محرم
خواننده
جییری یاکیور
آهنگ
مثلا
آلبوم
4.84 مگابایت حجم

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Nigar Muharrem Ciğeri Yakıyor Şarkı Sözleri

 

Issız duvarlarda yankılar var
Kendimi unuttum sen de bırak
Seveni alıyor da
Kalbimi acıtıyor Dünya
Bu nasıl bir rüya
Ciğeri yakıyor,

Günümü güneşimi
Geceye zifir yapan Dünya
Gideni geri yolla
Yarayı sarıyor
Gülüşü yok gelesi yok bana
Sebebi çok hevesi yok bana,

Baharı yok çiçeği yok onun artık
Savaşıyor kederi olsa da
Alışıyor zehirli olsa da
Önemi yok kötü oyunlara kandık
Issız duvarlar da yankılar var,

Kendimi unuttum sen de bırak
Bana bir el uzat ki solmasın aşk
Güvendim döndüm sırtımda bıçak
Ben dünümden özümden vazgeçtim,

Ama sen unutamıyorsan gel
Karlı dağlar da içimi yakan
Geçmişe bak
Kır dök bu kalbim içinde kafesim
Geliyor hep gidesim
Derdin olmayan rüyalara
Sev de bırak...

بازدید: ۸۷۵۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان