Nahide Babaşlı-Anlasana 2018


Nahide Babaşlı Anlasana
Nahide Babaşlı           Sanatçı
Anlasana Şarkı
Ay Yüzlüm Albüm
4.88 MB Boyut
ناهیده باباشلی
خواننده
آنلاسانا
آهنگ
آی یوزلوم
آلبوم
4.88 مگابایت حجم

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Nahide Babaşlı Anlasana Şarkı Sözleri

 


Kendimi esir aldım
Çalmadı yine telefonlar
Alışırım sanmıştım
Yüreğimde sancım var,
Gel etme nazlı güneş
Sensin gönlüme eş
Beni biraz anlasana
Ölürüm aşkına yar
Ölürüm diyar diyar
Beni biraz anlasana,
Oof sarıl bana
Beni biraz anlasana...


بازدید: ۴۴۷۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان