Mustafa Ceceli-Simsiyah 2017


Mustafa Ceceli Simsiyah
Mustafa Ceceli           Sanatçı
Simsiyah Şarkı
Simsiyah Albüm
8.26 MB Boyut
مصطفی ججلی
خواننده
سیمسیاه
آهنگ
سیمسیاه
آلبوم
8.26 مگابایت حجم
 

Mustafa Ceceli-Simsiyah Şarkı Sözü

Aklıma geldikçe senin gözlerin
Kimse bilmez seni nasıl özledim
Sanma sakın yoldan geri dönerim
Söyle seni nerde bulabilirim

Yola çıktım tam şu anda aniden
Ve dönmeyeceğim seni görmeden
Vazgeçtim ben kan kırmızı kalbinden
Simsiyahım farkım yok hiç geceden

Acılarım tutun beni kaldırın
Aşkın gelmiş geçmişine saydırın
Suçum aşksa ben cezama razıyım
Simsiyahım farkım yok hiç geceden

Suçum aşksa ben cezama razıyım
Simsiyahım farkım yok hiç geceden
Bir yağmur yağsa yüzüme yüzüme
Kalbim yeter daha fazla üzülme
Su değse de baştan aşağı tenime
Simsiyahım farkım yok geceden

Acılarım tutun beni kaldırın
Aşkın gelmiş geçmişine saydırın
Suçum aşksa ben cezama razıyım
Simsiyahım farkım yok hiç geceden

Suçum aşksa ben cezama razıyım
Simsiyahım

بازدید: ۱۱۶۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان