Murat Boz-Üzüleceksin 2007


Murat Boz Üzüleceksin
Murat Boz           Sanatçı
Üzüleceksin Şarkı
Maximum Albüm
8.76 MB Boyut
مراد بوز
خواننده
اوزوله جکسین
آهنگ
ماکسیموم
آلبوم
8.76 مگابایت حجم
 

Murat Boz-Üzüleceksin Şarkı Sözü

Sevdik, Sevildik
Alıştık Ve Ayrıldık
Biz Aşkı, Meğer Bir Oyun Sandık

Bu Yalancı Baharda
İkimiz De Yanıldık
Ama En Güzel Yerinde
Yarım Kaldık

Sevdik, Sevildik
Alıştık Ve Ayrıldık
Biz Aşkı, Meğer Bir Oyun Sandık

Bu Yalancı Baharda
İkimiz De Yanıldık
Ama En Güzel Yerinde
Yarım Kaldık

Hadi Gel Bir Kibrit Çak
Şu Kalbim Alev Alev Yansın
Sana Alev Alev Yansın
Bana Külleri Kalsın
Nereye Doğru Baksam
Orda Hep Sen Varsın
Bu Sensiz Hallerimin
Adını Bilen Yazsın
Hadi Gel Bir Kibrit Çak
Şu Kalbim Alev Alev Yansın
Sana Alev Alev Yansın
Bana Külleri Kalsın
Nereye Doğru Baksam
Orda Hep Sen Varsın
Bu Sensiz Hallerimin
Adını Bilen Yazsın

Ögreneceksin beni sevmeyi
Unutmasan da geçmişi
Yaşanmışı ve bitmişi
Duyacaksın sesimi senin için çarpan yüreğimin

Üzüleceksin işte o zaman
Boşa oyaladığın zamana beni
Görmeye yeni yeni başladım
Anlatınca ben kendimi

Üzüleceksin işte o zaman
Boşa oyaladığın zamana beni
Görmeye yeni yeni başladım
Anlatınca ben kendimi

Seni karşılıksız sevdiğimi

Ögreneceksin beni sevmeyi
Unutmasan da geçmişi
Yaşanmışı ve bitmişi
Duyacaksın sesimi
Senin için çarpan yüregimin

Üzüleceksin işte

بازدید: ۱۷۶۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان