Meryem Akın-Bırakmam 2019

مریم آکین بیراکمام

دانلود آهنگ ترکی مریم آکین به نام بیراکمام

Meryem Akın - Bırakmam

دانلود آهنگ ترکی مریم آکین به نام بیراکمام

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Meryem Akın Bırakmam
Meryem Akın           Sanatçı
Bırakmam Şarkı
Bırakmam Albüm
5.26 MB Boyut
مریم آکین
خواننده
بیراکمام
آهنگ
بیراکمام
آلبوم
5.26 مگابایت حجم

http://s9.picofile.com/file/8364576650/logo_post.png

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Meryem Akın Bırakmam Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی مریم آکین به نام بیراکمام


Bırakmam bırakmam ama
Bırakmam seni bırakmam
Bırakmam bırakamam da
Bir ömür yanımda kal
Bugün düşünmeden yine
Yatamam ben yapamam ben
Tercih edersen
Dün sevdikçe yine bir olurken
Gördüm ben pşttt sensin sen
Gün gelir yine ama
Kaçamam ben yapamam ben
Gel istersen
Senin o son bakışınla
Ben erirken
Sevdim ben sensin sen
Bırakmam bırakmam ama
Bırakmam seni bırakmam
Bırakmam bırakamam da
Kalbimin içine yatsana
Bırakmam bırakmam ama
Bırakmam seni bırakmam
Bırakmam bırakamam da
Bir ömür yanımda kalsana

بازدید: ۱۲۹۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان