Merve Özbey-Vuracak 2018


Merve Özbey Vuracak
Merve Özbey           Sanatçı
Vuracak Şarkı
Güvercin Albüm
3.72 MB Boyut
مروه اوزبی
خواننده
ووراجاک
آهنگ
گوورجین
آلبوم
3.72 مگابایت حجم

http://s9.picofile.com/file/8364576650/logo_post.png

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Merve Özbey Vuracak Şarkı Sözleri

Bu kadarı az mı, yeter tükendi içim
Zorsun zor...
Şşt Kenara çekil biter burada zorla değil
Suçu günahı boynuma bırak kabulüm
Yeter ki düş yakamdan aman
Canım yoluna feda değil
Kime böyle dalıp gitmelerin
Son bakışıydım ya gözlerinin
Dağıttığın bu ev ve ben şahidim
Seni vuracak yeminlerin
Ardından yıkılmam unuturum
Yalan aşkından büyük gururum
Yazarım hasretini de tarihe
Soyunur yine aşka ruhum
Sana ne sabır ne yürek dayanmaz inan
Çatlar taş...
Uff Yalanı bırak Allah aşkına aşkı öğren
Zararı ziyanı bana sefası sana haramdır
Suç arama boşa çözüm getirmez ayrılığa
Kime böyle dalıp gitmelerin
Son bakışıydım ya gözlerinin
Dağıttığın bu ev ve ben şahidim
Seni vuracak yeminlerin...

بازدید: ۲۰۵۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان