Hande Ünsal-Seni Sever Miydim 2018


Hande Ünsal Seni Sever Miydim
Hande Ünsal           Sanatçı
Seni Sever Miydim Şarkı
Seni Sever Miydim Albüm
8.8 MB Boyut
هانده اونسال
خواننده
سنی سور میدیم
آهنگ
سنی سور میدیم
آلبوم
8.8 مگابایت حجم

http://s9.picofile.com/file/8364576650/logo_post.png

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Hande Ünsal Seni Sever Miydim Şarkı Sözleri

Kalbim sende durum ne
Söyle hiç ümit yok mu
Sevgime layık olmayan insanları n olur
Sevme olur mu
Diyorlar Biri varmış
Kalbinde sevgi yasakmış
Benimle geçirdiği günler
Aslında sadece bana rüyaymış
Ona rağmen aşka son bi söz hakkı kalmış
Hayatın kanununu yazabilseydim
Seni sever miydim
Alnıma yazılanı silebilseydim
Geri döner miydin
Hayatın kanununu yazabilseydim
Seni sever miydim
Kalbime kazınanı görebilseydin
Yine gider miydin
Diyorlar Biri varmış
Kalbinde sevgi yasakmış
Benimle geçirdiği günler
Aslında sadece bana rüyaymış
Ona rağmen aşka son bi söz hakkı kalmış
Hayatın kanununu yazabilseydim
Seni sever miydim
Alnıma yazılanı silebilseydim
Geri döner miydin
Hayatın kanununu yazabilseydim
Seni sever miydim...

بازدید: ۱۸۷۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان