Hakan Türkan-Anla 2019

هاکان تورکان آنلا

دانلود آهنگ ترکی هاکان تورکان به نام آنلا

Hakan Türkan - Anla

دانلود آهنگ ترکی هاکان تورکان به نام آنلا

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Hakan Türkan Anla
Hakan Türkan           Sanatçı
Anla Şarkı
Anla Albüm
4.24 MB Boyut
هاکان تورکان
خواننده
آنلا
آهنگ
آنلا
آلبوم
4.24 مگابایت حجم

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Hakan Türkan Anla Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی هاکان تورکان به نام آنلا
Bana masal anlatma
Seviyorum yalanlarına kanmam
Gölgen bile peşinden gelmiyorki senin
E ben niye geleyim
Sana eşsiz bir dünya
Sunabilirdim ama
Sen bunu zerre kadar haketmedin
Hep ben bittim tükendim
Görmedin duymadın aa
Sevmedin sarmadın kalbimi
Uzun sürmezdi zaten hissettim
Kendine başka bir enayi
Bulursun artık kalbim firari
Yeter bi git allah aşkına
Bir varmış bir yokmuş
Önce vardın şimdi yoksun anla
Bir varmış bir yokmuş
Önce vardın şimdi yoksun anla
بازدید: ۱۱۷۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان