Hadise-Geliyorum Yanına 2019

حادیثه گلیوروم یانینا

دانلود آهنگ ترکی حادیثه به نام گلیوروم یانینا

Hadise - Geliyorum Yanına

دانلود آهنگ ترکی حادیثه به نام گلیوروم یانینا

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Hadise Geliyorum Yanına
Hadise           Sanatçı
Geliyorum Yanına Şarkı
Geliyorum Yanına Albüm
6.55 MB Boyut
حادیثه
خواننده
گلیوروم یانینا
آهنگ
گلیوروم یانینا
آلبوم
6.55 مگابایت حجم

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

 

Hadise Geliyorum Yanına Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی حادیثه به نام گلیوروم یانینا
Macerayı kapıma getiriyorum
Çok tutar bu film ve başrolde yine adım
Tam bir kahraman kesiliyorum
Düşünce aşka kurusun tabiatım
Yaklaştığında yaz geliyor
Ne kadar abartsam da az geliyor
İşlemez bana uzakta oluşun
Şimdi onlar düşünsün geliyorum yanına
Kop kop kop kop sabahlara kadar
Keyfimiz gıcır e olsun o kadar
Yakalarım geceleri söndürürüm de
Ayıpsın bir üflememe bakar
Kop kop kop kop sabahlara kadar
Keyfimiz gıcır e olsun o kadar
Yazarız adımızı bütün sahillere
Kaçılın çok dar bize buralar
بازدید: ۸۶۶۷

نظرات (۱)

  • با یک کلیک از ربات می تواند هزاران دلار برای شما به ارمغان بیاورد. https://flevy.worldnews.biz.pl/Unsops

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان