Eddie Attar-Khodet Chi 2019

ادی عطار خودت چی

دانلود آهنگ جدید ادی عطار به نام خودت چی

Eddie Attar - Khodet Chi

http://bayanbox.ir/view/4997042439465465606/Mp3indirdur.ir-Eddie-Attar-Khodet-Chi.jpg

دانلود آهنگ جدید ادی عطار به نام خودت چی

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Eddie Attar Khodet Chi
Eddie Attar           Sanatçı
Khodet Chi Şarkı
Khodet Chi Albüm
7.36 MB Boyut
ادی عطار
خواننده
خودت چی
آهنگ
خودت چی
آلبوم
7.36 مگابایت حجم

http://bayanbox.ir/view/4997042439465465606/Mp3indirdur.ir-Eddie-Attar-Khodet-Chi.jpg

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Eddie Attar Khodet Chi Şarkı Sözleri

متن آهنگ جدید ادی عطار به نام خودت چی

همه میگن عاشقمی خودت چی یه کمی رک حرف زدنم که بد نیست
بگو که باید از خودت بشنوم واسه من حرف این و اون سند نیست
دل من از دم شده جای عشقت دلمو زندگیو فدای عشقت
میزنم از جونم برای عشقت دل من عاشق شدن بلد نیست
خودم خوب میدونم تو چه حالی دارم تو چشات میخونم چه خیالی داری
خودم خوب میدونم دلت اینجا گیره وقتی نیست قلب تو هزار راه میره
تو رو همینجوری که هستی میخوام همین که هستی از سرم زیاده
تو رو خدا همین بمون که هستی همینجوری خاکی و صاف و ساده
من عاشقم چون عشقو توو تو دیدم دلیل عشق من فقط همینه
خدا رو شکر دلم سهم کسی شد که بهترین آدم روی زمینه
خودم خوب میدونم تو چه حالی داری توو چشات میخونم چه خیالی داری
خودم خوب میدونم دلت اینجا گیره وقتی نیست قلب تو هزار راه میره
خودم خوب میدونم تو چه حالی داری توو چشات میخونم چه خیالی داری
خودم خوب میدونم دلت اینجا گیره وقتی نیست قلب تو هزار راه میره
خودم خوب میدونم تو چه حالی دارم توو چشات میخونم چه خیالی داری
خودم خوب میدونم دلت اینجا گیره وقتی نیست قلب تو هزار راه میره

بازدید: ۶۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان