Ebru Yaşar-Ben Ne Yangınlar Gördüm 2017


Ebru Yaşar Ben Ne Yangınlar Gördüm
Ebru Yaşar           Sanatçı
Ben Ne Yangınlar Gördüm Şarkı
Haddinden Fazla Albüm
10.65 MB Boyut
ابرو یاشار
خواننده
بن نه یانگینلار گوردوم
آهنگ
حادیندن فازلا
آلبوم
10.65 مگابایت حجم

http://s9.picofile.com/file/8364576650/logo_post.png

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Ebru Yaşar Ben Ne Yangınlar Gördüm Şarkı Sözleri

Sen bana bakma ilk değil bu
Gidenin kazandığı hileli bir oyun bu
Sen bana bakma belki de en doğrusu bu
Ben sonbaharım döktüğüm son yaprak bu
Ben ne yangınlar gördüm öylece bırak beni
Sen ateşten korkarsın kaç kurtar kendini
Ben ne yaralar aldım hiç biri öldürmedi
Sen de git unut beni...
Ben ne yangınlar gördüm öylece bırak beni
Sen ateşten korkarsın kaç kurtar kendini
Ben ne yaralar aldım hiç biri öldürmedi
Sen de git unut beni...
Sen bana bakma ilk değil bu
Gidenin kazandığı hileli bir oyun bu
Sen bana bakma belki de en doğrusu bu
Ben sonbaharım döktüğüm son yaprak bu
Ben ne yangınlar gördüm öylece bırak beni
Sen ateşten korkarsın kaç kurtar kendini
Ben ne yaralar aldım hiç biri öldürmedi
Sen de git unut beni...

بازدید: ۱۸۷۹

نظرات (۳)

  • فروش باتری ماشین وبسايت

    معلومه زیاد دارین زحمت میکشن برای این سایت


    • مدير سايت:

      باید همینطور باشه

  • کیا باتری وبسايت

    ممنون از سایت خوبتون 

  • کیا باتری وبسايت

    موفق باشید

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان