Ebru Yaşar-Öldüm Sahiden 2017


Ebru Yaşar Öldüm Sahiden
Ebru Yaşar           Sanatçı
Öldüm Sahiden Şarkı
Haddinden Fazla Albüm
9.81 MB Boyut
ابرو یاشار
خواننده
اولدوم ساهیدن
آهنگ
حادیندن فازلا
آلبوم
9.81 مگابایت حجم

http://s9.picofile.com/file/8364576650/logo_post.png

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Ebru Yaşar Öldüm Sahiden Şarkı Sözleri

Ne sevimsiz yüzü varmış sensizliğin bakamıyorum
Ne soğukmuş yalnız bu ev sensiz ısıtamıyorum
Geç olmadan dön gel mübarek
Öldüm sahiden...
Sen olmadan ben maalesef beni sevemiyorum
Ardından ağlamak ayıpsa ayıp kabul ettim
Bir gelsen bir daha kırmam
Bak yemin ettim...
Allah ın aşkına başıma bela ol da gel gel
Yazlar gibi değil baharlarda kış ol da gel gel
Daha öncekinde çok acıtsan da yine değer
Sensiz cennet olsa gitmem
Cehennem ol da gel...
Ne sevimsiz yüzü varmış sensizliğin bakamıyorum
Ne soğukmuş yalnız bu ev sensiz ısıtamıyorum
Geç olmadan dön gel mübarek
Öldüm sahiden...
Sen olmadan ben maalesef beni sevemiyorum
Ardından ağlamak ayıpsa ayıp kabul ettim
Bir gelsen bir daha kırmam
Bak yemin ettim...

بازدید: ۲۵۴۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان