Ebru Gündeş-Yıkıla Yıkıla 2018

ابرو گوندش ییکیلا ییکیلا

دانلود آهنگ ترکی ابرو گوندش به نام ییکیلا ییکیلا

Ebru Gündeş - Yıkıla Yıkıla

دانلود آهنگ ترکی ابرو گوندش به نام ییکیلا ییکیلا

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Ebru Gündeş Yıkıla Yıkıla
Ebru Gündeş           Sanatçı
Yıkıla Yıkıla Şarkı
Yıkıla Yıkıla Albüm
7.29 MB Boyut
ابرو گوندش
خواننده
ییکیلا ییکیلا
آهنگ
ییکیلا ییکیلا
آلبوم
7.29 مگابایت حجم
 

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Ebru Gündeş Yıkıla Yıkıla Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی ابرو گوندش به نام ییکیلا ییکیلا

Yıkıla yıkıla yaşayan benim

Geceler boyunca kahrolan benim

Ah edip inleyen yıpranan benim

Kötüysem düşkünsem kime ne bundan

Hayatım karanlık yerlerde geçer

Yüreğim kırılmış kadehe benzer

Yüzüme nefretle bakmayın yeter

Kötüysem düşkünsem kime ne bundan

Çektiğim çileler kendime benim

Tutup da birine vurmaz ki elim

Çekilin üstüme varmayın benim

Kötüysem düşkünsem kime ne bundan...

بازدید: ۵۶۸۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان