Ebru Gündeş-Hayrandım 2011

ابرو گوندش حایراندیم

دانلود آهنگ ترکی ابرو گوندش به نام حایراندیم

Ebru Gündeş - Hayrandım

دانلود آهنگ ترکی ابرو گوندش به نام حایراندیم

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Ebru Gündeş Hayrandım
Ebru Gündeş           Sanatçı
Hayrandım Şarkı
Beyaz Albüm
10.18 MB Boyut
ابرو گوندش
خواننده
حایراندیم
آهنگ
بیاز
آلبوم
10.18 مگابایت حجم
 

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Ebru Gündeş Hayrandım Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی ابرو گوندش به نام حایراندیم

Arada bir hatırımı sormadın
iki güzel cümle kurmadın
üzüldüm gönlümü almadın
insan yerine koymadın
özünde sözünde bir değil
gözümde değerin ser sefil
sen benim aşkımın önünde eğil
gözün aydın ve nihayet
söndü içimdeki yangınlar
yüzüme bak gücün varsa
konuş hadi utanmadan
hayrandım dünyamdın
duyduğum son güzel yalandın
gonca güldün kuruttun
hayatımdan soğuttun
artık benim için ağır cezalı suçsun
gözün aydın ve nihayet...

بازدید: ۶۳۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان