Ebru Gündeş-Cennet 2019

ابرو گوندش جنت

دانلود آهنگ ترکی ابرو گوندش به نام جنت

Ebru Gündeş - Cennet

دانلود آهنگ ترکی ابرو گوندش به نام جنت

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Ebru Gündeş Cennet
Ebru Gündeş           Sanatçı
Cennet Şarkı
Aşık Albüm
8.14 MB Boyut
ابرو گوندش
خواننده
جنت
آهنگ
آشیک
آلبوم
8.14 مگابایت حجم
 

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.pnghttp://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Ebru Gündeş Cennet Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی ابرو گوندش به نام جنت

 

Ben gözü görmeyene resim gösteremem
Değerimi bilmeze değer öğretemem
O önce, e haddini öğrensin
Biten sevgiye imrenip özenemem
Boş sözü duyup düstur edinemem
Eden kendine ah etsin.

Bildim lakin söyleyemem
Gördüm ama izah edemem
Dünya, senle baş edemem ben
Zaman öyle de geçecek
Hayat böylede bitecek
E bitsin, umudum cennetten.

Sevdim, kaç kere bilemem
Yaşadım, yok inkar edemem
Bıktım, senle baş edemem
Zaman öyle de geçiyor
Hayat böyle de bitiyor.
Ama umudum cennetten

Hani fani bu hayat ümit bağlayamam
Olmadı diye oturup ağlayamam
Gönlü geniş olan sükutu öğrensin
Sevgimi yok yere ele bağlayamam
Gelir mi diye hayallere sığınamam
Kemale eren kendinden versin.

Sevdim, kaç kere bilemem
Yaşadım, yok inkar edemem
Bıktım, senle baş edemem ben
Zaman öyle de geçiyor
Hayat böyle de bitiyor
Ama umudum cennetten.

Ben dalkavuk olanı hizaya getiremem
Sorma bana ben görünmezi göremem
Merak eden kendine yönelsin
Boş yere kimseyi oyalayıp üzemem
Geçici şeylere heves edip üzülemem
Fikrim, hevesimi alt etsin.

Sevdim, kaç kere bilemem
Yaşadım, yok inkar edemem
Bıktım, senle baş edemem ben
Zaman öyle de geçiyor
Hayat böyle de bitiyor
Ama umudum cennetten...

بازدید: ۵۵۷۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان