Ebru Gündeş-Çabuk Unutma 2019

ابرو گوندش چابوک اونوتما

دانلود آهنگ ترکی ابرو گوندش به نام چابوک اونوتما

Ebru Gündeş - Çabuk Unutma

دانلود آهنگ ترکی ابرو گوندش به نام چابوک اونوتما

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Ebru Gündeş Çabuk Unutma
Ebru Gündeş           Sanatçı
Çabuk Unutma Şarkı
Aşık Albüm
8.82 MB Boyut
ابرو گوندش
خواننده
چابوک اونوتما
آهنگ
آشیک
آلبوم
8.82 مگابایت حجم
 

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Ebru Gündeş Çabuk Unutma Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی ابرو گوندش به نام چابوک اونوتما

 

Gecesiyle gündüzüyle

Bi aşk yok oluyor

Ve belki sana gün doğuyor.

Çünkü ben gidiyorum

Yarım kalan hevesiyle

Her şey yok oluyor.

Ve kalbim yeniden doğuyor

Ancak ben ölüyorum

Ey hayat beni bu büyük dertten

Kim gelip kurtaracak

Kader nasıl davranacak

Onu bırak ta

Sende benden azıcık aşk kaldıysa

Harcama onu sakın yapma

Lazım olur yine sen akıllanınca

Bence beni bu kadar çabuk unutma

Sende benden azıcık dert kaldıysa

Harcama onu sakın yapma

Lazım olur yaralar kapanınca

Bence kendini bana unutturma...

بازدید: ۴۹۹۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان