Demet Akalın-Napıyorsan Yap 2019


Demet Akalın Napıyorsan Yap
Demet Akalın           Sanatçı
Napıyorsan Yap Şarkı
Ateş Albüm
6.69 MB Boyut
دمت آکالین
خواننده
ناپیورسان یاپ
آهنگ
آتش
آلبوم
6.69 مگابایت حجم

http://s9.picofile.com/file/8364576650/logo_post.png

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Demet Akalın Napıyorsan Yap Şarkı Sözleri

 

Sabahın bi körü göremem önümü
Ellerim mesajlar yazıyor
Biraz hakaret bitecek sabret
Bizim de canımız çok yanıyor,

Daha açamadım asıl konuları
İçimde fırtınalar kopuyor
Senin de bildiğin bütün karmaların
Acısı yavaş yavaş çıkıyor,

Yalnız kalmazdım
Bilsem yorulmazdım
Aşktan yıkılmazdım
Pes! Yenildim son kez,

Sus ya bi boş yapma
Sus ya bi boş yapma
Sus ya bi boş yapma kes,

Üç beş kişisel özel eşyan vardı
Topla! Çeneni kapat
Sende kalan ne varsa gereksizdir
At! N’apıyorsan yap,

Kafanı topla bırak
Eğlenmene bak bi bahanen de oldu
İstediğin de buydu Al işte oldu
Napıyorsan yap...

بازدید: ۲۲۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان