Damla-Bu Bahar 2015

داملا بو بهار

دانلود آهنگ ترکی داملا به نام بو بهار

Damla - Bu Bahar

دانلود آهنگ ترکی داملا به نام بو بهار

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Damla Bu Bahar
Damla           Sanatçı
Bu Bahar Şarkı
Bu Bahar Albüm
3.8 MB Boyut
داملا
خواننده
بو بهار
آهنگ
بو بهار
آلبوم
3.8 مگابایت حجم
 

http://s9.picofile.com/file/8364576650/logo_post.png

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Damla Bu Bahar Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی داملا به نام بو بهار


Darıxdım deyə'deyə
Sevdimsə cəza niyə
Düşdüm mən bu sevgiyə
Bu bahar

Darıxdım deyə-deyə
Sevdimsə cəza niyə
Düşdüm mən bu sevgiyə
Bu bahar

Cənnətim sənsən
Qismətim sənsən
Həsrətim sənsən
Bu bahar

Dənizin səsi
Sevgi nəğməsi
Eşqin həvəsi
Bu bahar
Bu bahar
Mən bir dəli rüzgaram, bu bahar.
Sevdim, sənə mən yaram, sən var ol
Səninlə ayrılmaram, bu bahar, bu bahar.
Nəzər dəyməsin bizə
Nur dolsun qəlbimizə
Yağ yağış sevgimizə
Bu bahar

Nəzər dəyməsin bizə
Nur dolsun qəlbimizə
Yağ yağış sevgimizə
Bu bahar

Cənnətim sənsən
Qismətim sənsən
Həsrətim sənsən
Bu bahar

Dənizin səsi
Sevgi nəğməsi
Eşqin həvəsi
Bu bahar
Bu bahar
Mən bir dəli rüzgaram, bu bahar
Sevdim, sənə mən yaram, sən var ol
Səninlə ayrılmaram bu bahar, bu bahar...

 

بازدید: ۲۱۶۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان