Cem Belevi-Mışıl Mışıl 2018


Cem Belevi Mışıl Mışıl
Cem Belevi           Sanatçı
Mışıl Mışıl Şarkı
Mışıl Mışıl Albüm
7.36 MB Boyut
جم بلوی
خواننده
میشیل میشیل
آهنگ
میشیل میشیل
آلبوم
7.36 مگابایت حجم
 

Cem Belevi-Mışıl Mışıl Şarkı Sözü

Elini Yüzünü Kaşını Gözünü Gördüğümden Beri
Dilimi Sözümü Yaşımı Başımı Benliğimi Unuttum
Biçare Yollarında Gezdiğimden Beri
Yerimi Yurdumu Ruhumu Aşkınla Uyuttum

Mışıl Mışıl Masallarla Yüreğimi
Işıl Işıl Sokaklarda Geceleri

Dolanıyorum Deliler Gibi
Aşkına Köleyim Nerelerdesin
Aranıyorum Bir Fener Gibi
Anla Ki Yüreğim Boş Hayaldesin

Dolanıyorum Deliler Gibi
Aşkına Köleyim Nerelerdesin
Aranıyorum Bir Fener Gibi
Anla Ki Yüreğim Boş Hayaldesin

بازدید: ۱۵۹۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان