Buray-Seni Sevmiyorum Artık 2016


Buray Seni Sevmiyorum Artık
Buray           Sanatçı
Seni Sevmiyorum Artık Şarkı
Sahiden Albüm
8.26 MB Boyut
بورای
خواننده
سنی سومیوروم آرتیک
آهنگ
ساهیدن
آلبوم
8.26 مگابایت حجم
 

Buray-Seni Sevmiyorum Artık Şarkı Sözü

Seni sevmiyorum artık
Yalana dolana battık
Ele nispet gülüşler
Günü dolmuş vaatler
Bana uymaz git yazık
Ben yokluklardan tüm zorluklardan
Dipsiz yalnızlıktan kıvranıp dururken
Sen sessiz kaldın mehtabı hiçe saydın
Gün ortası güneşlere hasret bıraktın
Yok kal deme bana boşuna yalvarışlar
Canıma dokunmuyor ne söylesen zaten
Hiç gözüme bakma yaramaz çırpınışlar
Şimdiye kadar söylemekte geç kaldım aslen
Seni sevmiyorum artık
Yalana dolana battık
Ele nispet gülüşler
Günü dolmuş vaatler
Bana uymaz git yazık
Seni sevmiyorum artık
Çamura pasa bulaştık
Gözü dönmüş kavgalar
Boyu aşmış dalgalar
Beni sarmaz git yazık

بازدید: ۲۱۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان