Buray-Kabahat Bende 2018


Buray Kabahat Bende
Buray           Sanatçı
Kabahat Bende Şarkı
Kehanet Albüm
8.14 MB Boyut
بورای
خواننده
کاباهات بنده
آهنگ
کهانت
آلبوم
8.14 مگابایت حجم

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Buray Kabahat Bende Şarkı Sözleri

Dalmışım sulara

yine yüzemiyorum
Beni kurtaracak

yeleğim bile yok
Avare olmuşum

öyle dolanıyorum
Temenni edecek

dileğim bile yok
İstesem olmuyor

kapandı kapılar
Bela bir aşktan

kurtulamadım...
İstesem olmuyor

kapandı kapılar
Nihayet buldum

sayende şansı
Yan yan sen de

sar bin derde
Düşsen bile kaldıramam

kal yerlerde
Ben tükendim

bak sayende
Seni hala seviyorsam

kabahat bende
Yan yan sen de

sar bin derde
Düşsen bile kaldıramam

kal yerlerde
Ben tükendim

bak sayende
Seni hala seviyorsam

kabahat bende
Ne istesem olmuyor

kapandı kapılar
Bela bir aşktan

...kurtulamadım

بازدید: ۱۱۹۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان