Bengü-Geçmiş Olsun 2017


Bengü Geçmiş Olsun
Bengü           Sanatçı
Geçmiş Olsun Şarkı
Altın Çağ Albüm
7.57 MB Boyut
بنگو
خواننده
گچمیش اولسون
آهنگ
آلتین چاغ
آلبوم
7.57 مگابایت حجم

http://s9.picofile.com/file/8364576650/logo_post.png

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Bengü Geçmiş Olsun Şarkı Sözleri

Geçmiş olsun bitti
O güzel günler yitik
Ne mağlubu var ne galibi
Bile bile yenildik
Seni kimlere pay edecek
Kalbim söyle nasıl affedecek
Görecek kimlerle daha seni
Nasıl hazmedecek
Sarılamadım doya doya
Gururu hiçe saya saya
Söylesin duyan duymayana
Seviyorum anla
Sarılamadım doya doya
Gururu hiçe saya saya
Söylesin duyan duymayana
Seviyorum anla
Geçmiş olsun bitti
O güzel günler yitik
Ne mağlubu var ne galibi
Bile bile yenildik
Seni kimlere pay edecek
Kalbim söyle nasıl affedecek
Görecek kimlerle daha seni
Nasıl hazmedecek
Sarılamadım doya doya
Gururu hiçe saya saya
Söylesin duyan duymayana
Seviyorum anla
Sarılamadım doya doya
Gururu hiçe saya saya
Söylesin duyan duymayana
Seviyorum anla
Sarılamadım doya doya
Gururu hiçe saya saya
Söylesin duyan duymayana

Seviyorum anla...

بازدید: ۲۶۹۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان