Banu Parlak-Belalım Benim 2019

بانو پارلاک بلالیم بنیم

دانلود آهنگ ترکی بانو پارلاک به نام بلالیم بنیم

Banu Parlak - Belalım Benim

دانلود آهنگ ترکی بانو پارلاک به نام بلالیم بنیم

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Banu Parlak Belalım Benim
Banu Parlak           Sanatçı
Belalım Benim Şarkı
Belalım Benim Albüm
6.6 MB Boyut
بانو پارلاک
خواننده
بلالیم بنیم
آهنگ
بلالیم بنیم
آلبوم
6.6 مگابایت حجم

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Banu Parlak Belalım Benim Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی بانو پارلاک به نام بلالیم بنیم
Yoluna çikmaya cesaretim yok
Her halin yolumdan döndürür beni
Söyle bir bakmaya cesaretim yok
Rüzgarin alevsiz söndürür beni
Nasil etsem bir yolunu bulamiyorum
Seni bir baskasindan soramiyorum
Ne yapsam içimden atamiyorum
Askin hasretinden öldürür beni
Belalim benim belalim benim
Ah bu gönlüme helalim benim
Kurtulamam derdinden günahlarindan
Günahlari boynuma vebalim benim
Caresiz kalmisim cikar yolum yok
Sensiz yaşamaya hiç umudum yok
Derdine düsmüsüm dertsiz günüm yok
Hasret uzaginda öldürür beni
بازدید: ۹۸۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان