Ali Pormehr-Naz Eleme 2018


Ali Pormehr Naz Eleme
Ali Pormehr           Sanatçı
Naz Eleme Şarkı
Naz Eleme Albüm
4.15 MB Boyut
علی پرمهر
خواننده
ناز المه
آهنگ
ناز المه
آلبوم
4.15 مگابایت حجم
 

Ali Pormehr Naz Eleme Şarkı Sözleri

 

Naz eləmə...naz eləmə

Qadan mən alim qadan mən alim eləsən də az eləmə,

Gəl yanima gəl yanima,

Baxişlarinla gülüşlərinlə vurmusan atəş canima,

Aşiqinəm yaxci bilisən həm ağladip həm güldürüsən,

Babalim gözəlliğivi tutar niyə məni belə öldürüsən,

Yerdə bilir göydə bilir təkcə yarimsan mənim,

Sənnən ayrila bilmərəm yadigarimsan mənim...

بازدید: ۱۲۸۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان