Ali Pormehr-Axtar Meni 2015


Ali Pormehr Axtar Meni
Ali Pormehr           Sanatçı
Axtar Meni Şarkı
Axtar Meni Albüm
3.54 MB Boyut
علی پرمهر
خواننده
آختار منی
آهنگ
آختار منی
آلبوم
3.54 مگابایت حجم
 

Ali Pormehr Axtar Meni Şarkı Sözleri

 

Gözlərin dolanda axtar məni

Əhvalın solanda axtar məni

Əllərim isti əl istəyəndə

Soyuqda buranda axtar məni

Axtar məni səni dünya sıxanda

Axtar məni güzəlim darıxanda

Axtar məni...

Axtar məni gizli ağlıanda

Axtar məni qəm qucaqlıanda

Axtar məni...

Mən səndən bir aləm xatirəm var

Ürəyimdə od gözümdə qəm var

Necə mən qəmliəm

Bilirəm ki

Sənin də könlündə dərin qəm var

Axtar məni səni dünya sıxanda

Axtar məni güzəlim darıxanda

Axtar məni...

Axtar məni gizlin ağlıanda

Axtar məni qəm qucaqlıanda

Əllərim əlindən ayrılsada

Ürəyim bil ki səndən ayrılmaz

Heç atəş adamın baqrı çatmaz

Ayrılıq təkil yaxıb yandırmaz

Axtar məni səni dünya sıxanda

Axtar məni güzəlim darıxanda

Axtar məni...

Axtar məni gizlin ağlıanda

Axtar məni qəm qucaqlıanda...

بازدید: ۱۳۴۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان