Aleyna Tilki ft Emrah Karaduman-Yalnız Çiçek 2018


Aleyna Tilki ft Emrah Karaduman Yalnız Çiçek
Aleyna Tilki ft Emrah Karaduman           Sanatçı
Yalnız Çiçek Şarkı
Yalnız Çiçek Albüm
3.74 MB Boyut
آلینا تیلکی و امراه کارادومان
خواننده
یالنیز چیچک
آهنگ
یالنیز چیچک
آلبوم
3.74 مگابایت حجم

http://s9.picofile.com/file/8364576650/logo_post.png

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Aleyna Tilki ft Emrah Karaduman Yalnız Çiçek Şarkı Sözleri

O derin uçurumlarda açan
Dikeni zehirli yalnız çiçek
Suç olur muydu
Seni bir kez koklayıp ölmek
Fırtına olsam kırsam dikenini
Yüreğimle dokunsam çiçeğine
Bu inat bu dik bakış neden gözlerime
Kendini bırak
Bırak artık benim cennetime
Ayrı iklimsin ne çare
Ben sana vurgun biçare
Sarardım soldum hasretinle
Ayrı iklimsin apayrı
Sert soğuk mağrur sevdalı
Kavrulup yanarım ben yine
Ayrı iklimsin ne çare
Ben sana vurgun biçare
Sarardım soldum hasretinle
Ayrı iklimsin apayrı
Sert soğuk mağrur sevdalı
Kavrulup yanarım ben yine
Fırtına olsam kırsam dikenini
Yüreğimle dokunsam çiçeğine
Bu inat bu dik bakış neden gözlerime
Kendini bırak
Bırak artık benim cennetime
Ayrı iklimsin ne çare
Ben sana vurgun biçare
Sarardım soldum hasretinle
Ayrı iklimsin apayrı...

بازدید: ۱۴۹۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان