Ahsen Almaz ft Salih Diril-Düşlerim Düşer 2019

آهسن آلماز و صالح دیریل دوشلریم دوشر

دانلود آهنگ ترکی آهسن آلماز و صالح دیریل به نام دوشلریم دوشر

Ahsen Almaz ft Salih Diril - Düşlerim Düşer

دانلود آهنگ ترکی آهسن آلماز و صالح دیریل به نام دوشلریم دوشر

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Ahsen Almaz ft Salih Diril Düşlerim Düşe
Ahsen Almaz ft Salih Diril           Sanatçı
Düşlerim Düşer Şarkı
Düşlerim Düşer Albüm
2.88 MB Boyut
آهسن آلماز و صالح دیریل
خواننده
دوشلریم دوشر
آهنگ
دوشلریم دوشر
آلبوم
2.88 مگابایت حجم

http://s9.picofile.com/file/8364576650/logo_post.png

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

 

Ahsen Almaz ft Salih Diril Düşlerim Düşer Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی آهسن آلماز و صالح دیلیر به نام دوشلریم دوشر
Ah seni yakalar
yakar ağa karalar bağlar
yaram bana dokunma dokunma
düşlerim düşer bugün uçurumdan aşağıya
vay canım bana dokunma
Yaktık dedik yine her yeri yaktık
gideriz ölüme biz olayımız farklı
çözeriz artık geceler benim hakkım
alay eder ama bütün sokaklarım kanlı
mahallede çiziyorar bütün hippileri
alın teri istediğim helal gelir tabi
bütün paraları saçıyorlar yok ki evde biri
dara gelince ağlıyor Banu Alkan gibi
elbet garipler yakarlar herhalde
kanlı cadde her birisi kahpe
çocukluğulu yok eden bu mahalle
yaptıkları nispettir her halde
her bi satırımda farklı feraset
dostum yetmedi mi beraat et
fark etmez mahalle zaten hapisane
tek kurtuluş Azrail gelince
Ah seni yakalar
yakar ağa karalar bağlar
yaram bana dokunma dokunma
düşlerim düşer bugün uçurumdan aşağıya
vay canım bana dokunma
Benim olayım gelir alayı
kafaları karıştırır hasım olanı
derin bi nefes alalım olaya nasıl bakalım
nasıl Bu sokağın asıl olanı
ilerle kafa mı yakala ve olaya hazırım mola gerek
kapalı kapılar açılır hep
yinede benimle kalıyor rap sana göre
olabilir işin sonu yalan ama yapıyorsam
bu işleri bi sebebi var
yinede koşuyorum ölümüne önüme duvar
geleceğim var sonu bekle
şov u ekle yaratırım sorunları sanki bana Nusret
konu rap se gelir hemen destek
bugünden sonrası bizim sahnelere respect
بازدید: ۹۵۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان