Şebnem Tovuzlu-Unutmadınmı 2019

Şebnem Tovuzlu Unutmadınmı
Şebnem Tovuzlu           Sanatçı
Unutmadınmı Şarkı
Unutmadınmı Albüm
5.78 MB Boyut
شبنم تووزلو
خواننده
اونوتمادین می
آهنگ
اونوتمادین می
آلبوم
5.78 مگابایت حجم
 

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Şebnem Tovuzlu Unutmadınmı Şarkı Sözleri

Nələr çəkdim bilməmisən
Ayrılığın səbəbi sən
Məni sənsiz yaşatmadınmı
Daha duz basma yarama
Nə axtarma nə arama
Söylə məni unutmadınmı

Bu eşqə bir ad vermişəm
Nakam sevgi
Səni qəlbimdən silmişəm
Onu bil ki
Səni hiss eliyirdim damarımda
Hələdə nəfəsin var otağımda
Kaş məni itirməzdin nədir çarə
Qırılıb artıq ürəyim  parə parə
Nələr çəkdim bilməmisən
Ayrılığın səbəbi sən
Məni sənsiz yaşatmadınmı
Daha duz basma yarama
Nə axtarma nə arama
Söylə məni unutmadınmı
Sonunda kədər olacaq sənə qalan
Yaşadığın yalan eşq saxta dolan
Biz dəli bir eşqin sonuna çatdıq
Mən səndən getdim unut artıq
Səni hiss eliyirdim damarımda
Hələdə nəfəsin var otağımda
Kaş məni itirməzdin nədir çarə
Qırılıb artıq ürəyim  parə parə
Nələr çəkdim bilməmisən
Ayrılığın səbəbi sən
Məni sənsiz yaşatmadınmı
Daha duz basma yarama
Nə axtarma nə arama
Söylə məni unutmadınmı...

بازدید: ۳۱۶۱

نظرات (۱)

  • Tala

    بسیار عالی

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان