Şebnem Tovuzlu Feat Terlan Novxanı-Bimar 2018

شبنم تووزلو و ترلان نوخانی بیمار

دانلود آهنگ ترکی شبنم تووزلو و ترلان نوخانی به نام بیمار

Şebnem Tovuzlu Feat Terlan Novxanı - Bimar

دانلود آهنگ ترکی شبنم تووزلو و ترلان نوخانی به نام بیمار

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Şebnem Tovuzlu Feat Terlan Novxanı Bimar
Şebnem Tovuzlu Feat Terlan Novxanı           Sanatçı
Bimar Şarkı
Bimar Albüm
5.29 MB Boyut
شبنم تووزلو و ترلان نوخانی
خواننده
بیمار
آهنگ
بیمار
آلبوم
5.29 مگابایت حجم

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Şebnem Tovuzlu Feat Terlan Novxanı Bimar Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی شبنم تووزلو و ترلان نوخانی به نام بیمار

Nə edim mən dili bimar məni sevmir bu gözəl yar
Axi özgəsinə olub yar sevə bilməz bu gözəl yar
Nə edim mən dili bimar məni sevmir bu gözəl yar
Axi özgəsinə olub yar sevə bilməz bu gözəl yar
Bu məhəbbət ki deyillər bu sağalmaz bir azardi
Gecəsi gündüzi yoxdur hər ani dərdi gubardi
Bu məhəbbət ki deyillər bu sağalmaz bir azardi
Gecəsi gündüzi yoxdur hər ani dərdi gubardi
Gelek əvvəlcə biləydin onun öz sevdiyi vardi
Edə bilməz onu inkar sevə bilməz bu gözəl yar
Edə bilməz onu inkar sevə bilməz bu gözəl yar
Nə edim mən dili bimar məni sevmir bu gözəl yar
Axi özgəsinə olub yar sevə bilməz bu gözəl yar
Sənə vəsf edir şeirlər səni vəsf edir gəzəllər
Gələm aciz yaza bilmir cəsarət eyləmir əllər
Sənə vəsf edir şeirlər səni vəsf edir gəzəllər
Gələm aciz yaza bilmir cəsarət eyləmir əllər
Nə olar mənnən uzaq dur oqədər varki gözəllər
Demə tək bircə gözəl var məni sevmir bu gözəl yar
Demə tək bircə gözəl var məni sevmir bu gözəl yar
Nə edim mən dili bimar məni sevmir bu gözəl yar
Axi özgəsinə olub yar sevə bilməz bu gözəl yar...

بازدید: ۶۳۸۳

نظرات (۱)

  • یاشار

    چوخ گوزل ایفا

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان