İrade Mehri ft Taleh Can-Ağladım 2019

ایراده مهری و طالح جان آغلادیم

دانلود آهنگ ترکی ایراده مهری و طالح جان به نام آغلادیم

İrade Mehri ft Taleh Can - Ağladım

دانلود آهنگ ترکی ایراده مهری و طالح جان به نام آغلادیم

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

İrade Mehri ft Taleh Can Ağladım
İrade Mehri ft Taleh Can           Sanatçı
Ağladım Şarkı
Ağladım Albüm
5.11 MB Boyut
ایراده مهری و طالح جان
خواننده
آغلادیم
آهنگ
آغلادیم
آلبوم
5.11 مگابایت حجم

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

İrade Mehri ft Taleh Can Ağladım Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی ایراده مهری و طالح جان به نام آغلادیم

Eşitdimki seni görübler biri ile
Yad elleri isidir elini sevgilim
De indi xoşbextsenmi özgesi ile
Söyle kiminle bölüm derdimi sevgilim...
Yene gece oldu yadıma düşdün
İçib şerabı ağladım
Yene gece oldu yadıma düşdün
Doldu gözlerim ağladım...
Demeki yene yenede seni düşünüb
Kederin esiriyem uzun olur gecelerim
Demeki hele helede mehebbetin
Alovundan alışıram delisiyem gecelerin...
Eşqimin qenimi sen ayrılıq nedeni sen
Yuxusuz gecelerimin derdimin sebebi sen
Bir payız yarpağı tek sovurdun yerlerle
Sevgimi ucuz tutub terk edib gedenim sen...
Yene gece oldu yadıma düşdün
İçib şerabı ağladım
Yene gece oldu yadıma düşdün
Doldu gözlerim ağladım...
Olmadı niye olmadı
Bir iki aşiq amma alınmadı
Ayrılıq gülümsedi üzümüze
Ne edim üreyim sene doymadı...

بازدید: ۱۰۴۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان