İbrahim Tatlıses-Aramam 2004


İbrahim Tatlıses Aramam
İbrahim Tatlıses
          Sanatçı
Aramam Şarkı
Aramam Albüm
4.79 MB Boyut
ابراهیم تاتلیس
خواننده
آرامام
آهنگ
آرامام
آلبوم
4.79 مگابایت حجم

İbrahim Tatlıses Aramam Şarkı Sözleri

 

cagirsaydin gelmezmiydim yar
senin icin ölmez miydim yar
dünyayi ters etmezmiydim yar
aramam aramam aramam

aramam sormam birdaha
yalvarsan bile allaha
cikmaza girecem sabaha
aramam
pesinden geldim kac kere
dünyami yiktin bin kere
kirildim sana bir kere

aramam
seviyorsun bende seni yar

cok özledin bende seni yar

aramadin bende seni yar
aramam aramam aramam
aramam sormam birdaha
yalvarsan bile allaha
cikmaza girecem sabaha
aramam
pesinden geldim kac kere
dünyami yiktin bin kere
kirildim sana bir kere
aramam
gözyaslarim sele döndü yar
ayrilanlar geri döndü yar
leylek baba bile döndü yar
aramam aramam aramam
aramam sormam birdaha
yalvarsan bile allaha
cikmaza girecem sabaha
aramam
pesinden geldim kac kere
dünyami yiktin bin kere
kirildim sana bir kere
aramam

بازدید: ۱۵۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان