Özlem Çelik-Aşkertesi 2019

اوزلم چلیک آشکرتسی

دانلود آهنگ ترکی اوزلم چلیک به نام آشکرتسی

Özlem Çelik - Aşkertesi

دانلود آهنگ ترکی اوزلم چلیک به نام آشکرتسی

دانلود آهنگ با بهترین کیفیت

Özlem Çelik Aşkertesi
Özlem Çelik           Sanatçı
Aşkertesi Şarkı
Aşkertesi Albüm
9.13 MB Boyut
اوزلم چلیک
خواننده
آشکرتسی
آهنگ
آشکرتسی
آلبوم
9.13 مگابایت حجم

http://s9.picofile.com/file/8364576650/logo_post.png

http://s8.picofile.com/file/8352767334/Instagram_share.png

http://s8.picofile.com/file/8352767318/Telegram_share.png

Özlem Çelik Aşkertesi Şarkı Sözleri

متن آهنگ ترکی اوزلم چلیک به نام آشکرتسی

Aşktı geçti dedin ne kolay söyledin
Yokluğumu bu kadar çok mu İstedin
Nasıl acıydı o cümleler dur durak bilmedin
Kalbime kalbime indi sustum dinledim
Ben anlatamıyorum galiba sebebi yok aşkın
Acını koynuma alır uyurum
Gelecekse senden içeri buyurun
Eder kalbim gir hadi yok kimsesi
Anlarsın bir aşk ertesi .
Oysa ben her şeyi güzel olana
Kapımda kölem olana
Hatta en özel olana
Değişmem saçının bir telini
Ooo umrumda değil anla
Unuttum dünümü bu günümü
Senin yasına değişmem onların düğününü

بازدید: ۲۴۷۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود موزیک ترکی | MP3 Indir Dur

دانلود آهنگ ترکی ، آهنگ ترکی

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز:
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان